Wat fijn dat we u weer bij Privium mogen verwelkomen. We hebben nog enkele gegevens van u nodig voor u opnieuw kunt genieten van alle Privium voordelen.
U heeft sinds uw opzegging een ander reisdocument gekregen. Dit betekent dat wij uw Privium kaart helaas niet op afstand opnieuw kunnen activeren. Wij dienen in de Privium ClubLounge Departures uw nieuwe reisdocument te koppelen aan uw Privium kaart.U kunt hiervoor contact met ons opnemen om een afspraak in te plannen. Door personeeltekort en grote aantallen aanvragen, zowel heractivatie (na corona) als nieuwe leden, zijn er helaas langere wachttijden bij Privium. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk van dienst te zijn.
U bent nog in het bezit van uw Privium kaart, dit betekent dat wij uw kaart op afstand kunnen activeren en u niet langs hoeft te komen in de Privium ClubLounge Departures.U dient alleen nog akkoord te gaan met onze Algemene Voorwaarden & Privacy Statement en wij regelen de rest.
U dient een afspraak te maken voor het maken van de irisscan en uw nieuwe Privium kaart. Neem hiervoor contact met ons op. Door personeeltekort en grote aantallen aanvragen, zowel heractivatie (na corona) als nieuwe leden, zijn er helaas langere wachttijden bij Privium. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk van dienst te zijn.